• (Android/iOS) Cheerleader Champion Dance Off کوڈز لامحدود وسائل

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cheerleader Champion Dance Off ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cheerleader Champion Dance Off IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کوڈز لامحدود وسائل ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cheerleader Champion Dance Off 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    یہ گیم کافی اچھی ہے، اس طرح کے گیمز بنانے میں کافی محنت درکار ہوتی ہے۔ اگرچہ وہ خراب نظر آتے ہیں، جب آپ انہیں پہلی بار کھیلتے ہیں تو یہ شاندار ہے۔ جب آپ اسے بہت زیادہ کھیلتے ہیں تو یہ بورنگ ہو جاتا ہے۔ لیکن صرف ایک کھیل کے لیے جو آپ اکثر کھیل سکتے ہیں، یہ بہت اچھا ہے۔

    میں واقعی میں اسے پسند کرتا ہوں، لیکن کیا آپ اسپا اور ان تمام چیزوں کو کھول سکتے ہیں جو غیر مقفل نہیں ہیں لہذا میں اس سے بہتر درجہ بندی کروں گا، مجھے آپ کے کھیل پسند ہیں

    میک اپ کرتے وقت بہت زیادہ اشتہارات لگانا مشکل ہے۔

    یہ اب تک کا بہترین کھیل ہے !!!! لیکن اس میں اشتہارات ہیں، مجھے کھیل پسند ہے۔

    میں نہیں سمجھتا کہ اس گیم کی ہر ریٹنگ "اتنی لت" اور "حیرت انگیز" کیوں ہے! جب گیم یہ چاہتی ہے کہ آپ سب کچھ خریدیں یا کوئی اشتہار دیکھیں، تو شاید میں پورے پیکج کے لیے 9.99$ ادا نہیں کرنا چاہتا، شاید آپ کو منصفانہ ہونا چاہیے اور ہمیں تمام اختیارات دینا چاہیے، اور اتنے اشتہارات کیوں؟

    میں اسٹرابیری چیتا سے متفق ہوں آپ لوگوں کو واقعی لڑکوں کے لیے بھی کچھ چیزیں شامل کرنی چاہئیں۔ میرا مطلب ہے کہ یہ میری بیٹی کا کھیل ہے اور میں اسے دیکھتا ہوں اور میں نے محسوس کیا کہ یہ اس بات کا کوئی آپشن نہیں رکھتا کہ آپ عورت کے مرد ہوں۔ اس مسئلے کو حل کرنے پر غور کریں !!! ویسے بھی اس کے علاوہ یہ ایک زبردست گیم ہے۔

    میں اس کو 4 ستاروں کی درجہ بندی کرتا ہوں میں اسے 5 دوں گا لیکن بہت سی چیزوں کے لیے آپ کو اس کی قیمت ادا کرنی پڑتی ہے جیسے کہ صرف ایک امیر گیم لیکن یہ اب بھی بہت اچھا ہے۔

    یہ ایک اچھا کھیل ہے لیکن صرف ایک چیز جو مجھے پسند نہیں ہے وہ یہ ہے کہ آپ ماسک کیوں نہیں پہنتے کیونکہ گیم کے ہر وہ الفاظ جو میں نے دیکھا ہے کہ آپ کو وہ انگوٹھی پہننی چاہئے تاکہ جلد پر بند ہونا پڑے کیونکہ وہاں ایک ہے ایک گچھا ایک گروپ وہاں بہت کمزور ہونا ضروری ہے ٹھیک ہے میں صرف اتنا اچھا کہنا چاہتا ہوں اور میں ابھی ہوں میں اپنے باتھ روم میں بات کر رہا ہوں کیونکہ یہ بہت اونچی ہے جب سب ختم ہو جائیں تو آپ کو Nic سواری نہیں کرنا چاہئے تاکہ ہم کر سکیں بہت ٹھنڈا ہو تو مثال کے طور پر آپ اگلا لگا سکتے ہیں جیسے put any mask ok

    یہ گیم واقعی بہت اچھا ہے لیکن میری خواہش ہے کہ مزید خوش کن حرکتیں دستیاب ہوں


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :