• (Android/iOS) Candy Makeup Beauty Game لامحدود چابیاں دھوکہ دیتی ہیں۔

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Candy Makeup Beauty Game ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Candy Makeup Beauty Game IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ لامحدود چابیاں دھوکہ دیتی ہیں۔ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Candy Makeup Beauty Game 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    اس کے ساتھ کچھ پریشانی ہو رہی تھی۔

    Grow Empire: Rome Strategia jumo

    مجھے کھیل پسند ہے، میرے پاس ذاتی طور پر اشتہارات کے علاوہ اس کے خلاف کچھ نہیں ہے۔

    ڈاؤن لوڈ کر رہا ہوں لیکن نہیں ہو سکتا

    یہ کھیل مزے کی چیز ہے کبھی کبھی یہ مجھے دیوانہ بنا دیتا ہے اس وجہ سے مجھے نہیں معلوم کیوں tgou لیکن میں اسے ٹھیک سمجھتا ہوں

    میں اس گیم کو پہلے آزمانا چاہتا ہوں اگر بیمار نہیں تو 3 اسٹار دیں اگر گیم بہترین بیمار ہے تو 10 اسٹار ٹھیک ہے۔

    میری چھوٹی لڑکی اس کھیل سے لطف اندوز ہوتی ہے۔

    مجھے یہ پسند ہے کہ آپ کردار بنانے کے لیے ان کو خوبصورت بنائیں جیسا کہ آپ سوال کر رہے ہیں میرا سوال پورا لیول ختم ہے کیا آپ مجھے بتا سکتے ہیں

    کھیل مجموعی طور پر اچھا ہے لیکن ہمیں ہر چیز کے لیے بڑی قیمت ادا کرنی پڑتی ہے اس لیے میں نے اسے ان انسٹال کر دیا۔

    کینڈی کا میک اپ بہت حیرت انگیز ہے میری بیٹی بہت خوش تھی۔

    گیمز اچھے لیکن بہت زیادہ اشتہارات

    اس گیم پر کچھ نہیں کر سکتے صرف اشتہارات! صرف اشتہارات کے لیے انٹرنیٹ کا استعمال! میں نے یہ گیم اپنی بہن کے لیے ڈاؤن لوڈ کی تھی جب میں کام نہیں کرتا تھا تو وہ بہت پریشان تھی! ہم انٹرنیٹ کے لئے ادائیگی کرتے ہیں!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :